Polaroid

across christian louboutin galaxy pumps town else.

Back to posts

← Show all comments

Comments:
[2018-07-04 11:06] davidBeivy :

ציפוי אמבטיה מעטפת אמבטיות

ציפוי אמבטיה הינה האפשרות הזולה ביותר מבין האפשרויות הקימות לחדש אמבטיה ישנה או שמא פגומה בזמן הקצר במיוחד ובעלות יחסית נמוכה אם נשווה אותה לעקירת האמבטיה הישנה והחלפתה באמבטיה נוכחית או בהלבשת אמבטיה אקרילית חדשה על האמבטיה הישנה..

אינו בכל אמבטיה קיימת האפשרות לציפוי, אמבטיות פח מחלידות שנוצרו בהן חורי חלודה אין יכולת לצפות אותן בעיקר בגלל העובי הדק של אמבטיה מפח שאינו עולה על 0. 8 ממ ומרגע שהחלודה פורצת, קשה מאד לעצור אותה והפתרון היחיד לכל מי שהוא לא רוצה בשיפוץ חדר האמבטיה זה הלבשת אמבטיה נוספת על האמבטיה הישנה.

פעולת הציפוי אורכת בדרך סך לא יותר מ 3 שעות וכוללת כמה שלבים החופפים זה יהיה את הדבר ומאפשרים סיום מהיר ובתוכה העבודה
סדר פעולות הציפוי
ציפוי אמבטיה


האמבטיה עוברת ליטוש שמוריד מתוכה את כל הצבעים או הציפויים שנעשו לפני זמן מה ולאחר מכן ליטוש מכני רגיש להחלקה ולאחריו ליטוש כימי בחומרים מסירי אבנית ושומנים. בגמר כל פעולות הליטוש, האמבטיה עוברת תהליך ייבוש בלחץ אוויר ולאחר מכן הדבקת נייר וניילון לכיסוי רוב אזור האמבטיה למניעת אבק ולכלוך בחדר האמבטיה.

בשלב של הבא מתיזים כ 4 שכבות עם חומרי יסוד על ממילא כל משטח האמבטיה ואחרי מכן מותז מסלול הציפוי שמורכב מממספר חומרים רלוונטיים משולבים זה בזה ב20 עד 25 שכבות (בין התזות ידע הציפוי יש להמתין זמן קצר ולאחר מכן עוד פעם להתיז את ידע הציפוי ). בגמר מקומות עבודה הציפוי מסירים את כל ההגנות ( ניילונים, סרטים דביקים וכדומה) מנקים את האזור והאמבטיה מוכנה.

לאחר גמר הציפוי קיים להמתין כ 15 עד 20 שעות לייבוש סופי בטרם השימוש מחדש באמבטיה.

בגמר כל פעולות הציפוי מתקבלת אמבטיה מחודשת ונקייה.


https://goldbath.online/תיקון-אמבטיה/


מעטפת לאמבטיה מחזיק בצורה כל לתקופות של 4 שנים ארוכות בשימוש נכון והוא גם מועדף יותר מכול לשוכרי דירות שמעדיפים אמבטיה מחודשת ונקייה במחירים נמוכים מהלבשת אמבטיה או חילוף אמבטיה. צריך אופציה לנקות את האמבטיה בכל חומרי הניקוי המתאימים לאמבטיות והציפוי אינו נפגע אפילו משימוש בחומצות המיועדות לניקוי. כדאי אינם להשתמש בשטיח נגד החלקה עם כריות ואקום שעלולות לגרום לציפוי לנזק.מעטפת מעטפת אמבטיה מעטפת אמבטיות


UNDER MAINTENANCE